РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПРОЕКТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ SOFT I HARD SKILLS

Студенти спеціальності “Англійсько-український переклад та переклад з другої мови” кафедри комунікативної лінгвістики та перекладу, готуючись до яскравого майбутнього самовираження і самореалізації шляхом успішного працевлаштування активно розвивають як hard так і soft skills. Протягом року вони працювали над розробкою та втіленням бізнесових та соціальних проектів. Зокрема, були виконані роботи за наступними напрямками:

  • Формування команд (від одного до п’яти членів) для реалізації проектів: назвати членів команди, обрати та пояснити назву (будь яку) команди і її гасло,   пояснити, які саме компетентності (або вміння) кожного з членів є найбільш цінними для команди, або, іншими словами, завдяки яким вмінням кожен з учасників є необхідним для команди, пояснити, які саме компетентності (або вміння), будучи потрібними для команди, є найбільш дефіцитними.
  • Визначення концепції маркетингу, на яку планує орієнтуватися команда. 
  • Детальний опис потреби, над задоволенням якої буде працювати команда, і блага, за допомогою якого вона буде це робити
  • Детальний опис інновацій, які планується втілити при створенні командою описаних ними благ
  • Нецінові фактори, що формують попит і пропозицію за проектами (для попиту: актуальні смаки і уподобання потенційних споживачів; число потенційних споживачів; доходи потенційних споживачів; ціни спряжених (взаємозамінних, взаємодоповнюваних) благ; очікування ваших споживачів; для пропозиції: ціни основних необхідних для процесу виробництва ресурсів; використовувані технології; основні податки і субсидії; ціни на інші блага, у виробництво яких можуть бути переміщені залучувані ресурси; кількість продавців на ринку; визначте очікування виробників або продавців)
  • Загальний стан ринку: наявна ціну, обсяг купівлі продажу, наявність рівноваги чи схильність до дефіциту або надлишку
  • Аналіз ринку, на якому будуть оперувати проекти, створювані в рамках ваших команд. Стосовно цього ринку необхідно представити наступну інформацію: територіальні межі ринку; тип і вид ринку; основних конкурентів на даному ринку; тип ринку відповідно до основних п’яти ознак.
  • Опис форм і методів нецінової конкуренції (форми диференціації вашого продукту, рекламне гасло і зразки можливої реклами, торгова марка, торговий знак (логотип)), які ваша команда буде використовувати для активізації продажу створюваних вами благ.
  • Визначення трьох ключових для реалізації проекту позитивних і негативних фактори зовнішнього середовища
  • Визначення обсягу необхідних для реалізації проекту коштів.
  • Визначення джерел фінансування.

Відповідно до цього були розроблені такі проекти:

  • Перекладацьке бюро “Хвилина” (Боднарюк Іван, Тодорчук Влад)
  • Турагентство Level Travel (Христина Кушмелюк, Максим Сідор, Діана Олійник)
  • Торгівельна компанія VIHARDI (Бевцик Діана і Шенкарюк Віолета)
  • Дослідницька компанія Baby Face (Сусленська Євгенія, Задорожна Валерія)
  • Центр вивчення іноземних мов BOV (Ксеншкевич Вікторія, Франчук Богдана, Соколовський Олександр)
  • Центр вивчення іноземних мов EASY SPEAK (Козловська Людмила)
  • Фірма іграшок JACOB TOY SHOP (Чубатюк Софія, Костинюк Софія, Хромова Євгенія, Добровольська Анастасія, Горлач Віталія)
  • Видавництво KooB (Гуменюк Божена, Кучмінська Олеся, Николин Ольга)
  • Бюро перекладів “Our team” (Малькут Ірина, Сенів Анастасія, Рудей Сніжана)
  • Бюро перекладів “Q&Q” (Єдинак Лілія, Томащук Мирослав, Дідик Людмила, Годенчук Лілія, Глова Аліна)
  • YOU.place – beauty room (Віталіна Черниш, Христина Томащук)
  • Бренд одягу ”Паляниця” (Цап’юк Максим, Тодорюк Оксана)
  • Коворкінг “Eternity” (Марія Москалюк, Наталія Задорожна, Марія Орлецька)
  • Фірма одягу Sport force (Насіф Нур Аль Худа, Лобань Данило)
  • SMM Agency “WAY” (Дзера Тетяна, Ропчан Діана, Шемчук Світлана)
  • Перекладацька агенція для видавництв, ЗМІ та стрімінгових сервісів (Войцехівська Евеліна)
  • VNbar (Василенко Наталія)
  • Видавництво КОНТ (Наталя Васкан, Рудей Олександра, Якимчук Катерина)
  • Компанія “Чудобуд” (Максим Чорнописький , Тетяна Чигрин)
  • Сервіс оренди автомобілів “Carsharing” (Євгенія Литвин, Анна Прус, Віолета Смеріка, Тетяна Татарин, Яна Шаповалова)
  • Виробництво пастили “Brand agency” (Тетяна Балан, Маряна Лазорик,Андріана Осадчук)
  • Бюро перекладів Aingai” (Наталя Клявзуник, Сергій Андрухович, Олександр Дудар)
  • Косметичний бренд Kalyna Олексій Воробець, Тетяна Якимічева, Анастасія Фулитка, Наталя Атаманюк, Мішель Морараш)

 

1 2

3 4

5 6

7 8

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>